4-1 Salestraining salesmanagement sales2023-02-22T09:49:09+01:00

Sales

Trek bestaande en nieuwe klanten aan,in volatiele markten,en blijf relevant!

Wil je groeien, dan heb je klanten nodig: zowel bestaande als nieuwe. De markt verantwoordelijk snel en de manier waarop je vroeger aan verkoop werkt vandaag niet meer. Ontdek hoe jij relevant kan blijven:

Salestraining, verkooptraining, sales, verkoop, opleiding, Academy

Mensen kopen van mensen, zorg dat je collega’s begrijpen welke impact ze hebben bij klanten. Zo moeten verkopers ook digitaal kunnen netwerken. Bekijk onze verschillende sales opleidingen.

Sales management

Als sales manager speel je een cruciale rol in het behalen van commercieel succes. Door gerichte coaching begeleiden we salesmanagers in hun leiderschapsstijl en communicatievaardigheden.

proactieve sales, verkoop, commercieel succes, verkopen

Proactieve verkoop

We werken een sales plan uit zodat je meer proactief aan verkoop doet, met inzichten uit data die zorgen voor de juiste acties en waarbij de hele organisatie betrokken is in je commercieel succes.

Onze sales methodologie

Je sales boosten door middel van een uitgekiende strategie, training aan verkoopmedewerkers of salesmanagers? Bekijk de video van één van de oprichtende partners van JDI, Nico Ivens, en krijg nieuwe inzichten die je onmiddellijk kan toepassen.

Onze salesdiensten

sales, marketing, communicatie, lead generation, sales operations, social selling

We combineren salestechnieken met marketing en communicatie acties. Zo krijg je de meeste kans om jouw prospecten en klanten te overtuigen van je toegevoegde waarde.

We brengen de verschillende contactpunten met je klanten in kaart (customer journey) en bekijken hoe je organisatie hierbij steeds waarde kan brengen. Digitale tools kunnen een extra versnelling brengen.

We trekken potentiële klanten aan met gerichte content en zorgen dat deze leads door sales op de juiste manier kunnen opgepakt worden.

We maken via processen, coaching en digitale tools je salesmensen effectiever en succesvoller.

Ga op zoek naar relevante connecties om een langdurige vertrouwensrelatie mee op te bouwen. De kracht van netwerken… maar dan via social media! Up your selling game? Ontdek onze oplossingen.

Als sales manager speel je een cruciale rol in het behalen van commercieël succes. We bekijken in dit traject multidisciplinair of je bezig bent met de juiste dingen, jouw leiderschapsstijl en communicatievaardigheden.

Let’s chat: laat ons starten met een eerste vrijblijvende klankbordsessie

Wil je meer dan overleven, stel je dan de vraag:
Waar je vandaag staat met betrekking tot opkomende trends of uitdagingen?

Hoe kan je sales en marketing samen laten renderen, hoe kan je nieuwe leads aantrekken, hoe kan je meer omzet realiseren, en hoe laat je je salesmanagers optimaal communiceren?

Vraag je je als zaakvoerder af of je organisatie klaar is voor de toekomst? Hoe je verder kan groeien? Of je bedrijfsprocessen wel allemaal goed zitten? Laat ons dan mekaar eens aftoetsen in een vrijblijvende klankbordsessie en ontdek hoe we je kunnen helpen om jouw doelstellingen te bereiken.

Laat je gegevens achter en we plannen iets in!

Referentie Wago

Johan Lybaert
VP Application Division Social Impact, Cegeka

OGSM template, gratis tools ondernemers, templates, stappenplan Linkedin, werkbaarheidscheques, branding

Nog steeds mee met de nieuwe manier van verkopen?

Het aankoopproces is in zowel B2B als B2C sterk veranderd. Daardoor transformeert ook het aankoopproces. Kijk met onze check of jij nog steeds mee bent en krijg meer inzicht in jouw sales maturiteit.

Must-read

6 invloedssferen van de Nieuwe Sales Manager

Je maakt je organisatie maximaal commercieel succesvol door het Nieuwe Sales Management als proces te bekijken in plaats van als functie.

258 pagina’s | 113 eigen illustraties | 18 inspirerende quotes

Laat je inspireren

Eerst processen optimaliseren, dan pas digitaliseren!

Het gebeurt vaker wél dan niet: bedrijven met groeipijnen zoeken oplossingen in digitalisering. Teams kiezen tools en applicaties en na een jaar gebruiken ze ze maar half. Of helemaal niet meer. Want in zo’n digitaal systeem moet je werk steken en data intikken.

Digitaliseren: een must als je wilt groeien

De absolute must voor elk bedrijf vandaag: anders zakendoen. En in de meeste gevallen wil dat zeggen: digitaliseren. Werken aan het digitale alter ego van je bedrijf. Want het traditionele bedrijf en de online versie ervan zijn twee [...]

De 13 bouwstenen van digitalisering

Werken aan een integrale digitale transformatie of digitalisering van een bedrijfsafdeling of -proces? Deze 13 bouwstenen dienen als fundering voor om het even welk digitaliseringstraject. Ze helpen je prioriteiten te kiezen en structuur te brengen, want digitalisering pak [...]

Titel

Ga naar de bovenkant